zinger-logo.png

ספורט ואוכל בריא

ספורט ואוכל בריא

בכדי לחיות בריא ולהבטיח אריכות חיים לעצמכם, ישנם שני תנאים מינימאליים שחייב לקיים, ספורט ואוכל בריא. הן ירידה במשקל והן אורח חיים בריא, מתקיימים באמצעות עבודה והתמדה לאורך הזמן. ספורט לבד לא יוכל להתקיים במשוואה וגם אוכל בריא לבדו לא יוכל להתקיים, מאחר שהם משלימים אחד את השני ויחד יוצרים עבורכם חיים בריאים ונוחים יותר. בכדי לשרוף שומנים במהירות, יש להוציא אנרגיה על ידי ספורט, אך בכדי שהשומנים הללו יישרפו במהירות, חשוב לאכול אוכל שנשרף בקלות כמו מוצרים מחיטה מלאה ומדגנים מלאים. ספורט ואוכל בריא יוצרים קצב מהיר של חילוף חומרים, כך ניתן לרדת במשקל ולשמור על גוף בריא וחטוב.


אוכל נקי מחומרים

משק זינגר ממליץ על שילוב של ספורט ואוכל בריא, אך מציין כי אוכל בריא לא מעיד רק על אכילה של פירות, ירקות , דגנים מלאים וקטניות, אלא של צריכה נכונה של אוכל אורגני, נקי מחומרי הדברה, מהורמונים ומאנטיביוטיקה. הבריאות שלנו מסתמכת על המזון הבריא, אך ברגע שאותו מזון בריא מאבד את החיוניות שלו על ידי הרס של הויטמינים והמינרלים על ידי חומרי ההדברה, הוא כבר לא כל כך שווה לגוף שלנו ובנוסף לכל, צריכה של אוכל לא אורגני הרווי בחומרים מזיקים, גורם לגוף שלנו לחלות ולמערכת החיסונית שלנו להיפגע. חשוב שנגן על עצמנו, אך גם נדאג לבריאות של הילדים שלנו בכך שלא נכניס הביתה מוצרים מסוכנים עם חומרים רעילים.


חלבונים מהצומח לגוף שרירי

שילוב נכון של ספורט ואוכל בריא צריך להיעשות על ידי הגורמים המתאימים כגון מאמן כושר אישי ותזונאית. באמצעותם תוכלו לבנות לעצמכם מערכת אימונים מסודרת בהתאם לגופכם ולדרישות שלכם ממנו ויחד עם זאת, ליצור תפריט מאוזן שמכיל את כל אבות המזון ואת כל מה שהגוף שלנו זקוק בכדי להתפתח ולהישאר בריא. לפני כל אימון משק זינגר ממליצים לאכול בננה אורגנית, פצצת אנרגיה צהובה שתאפשר לכם להרים משקולות ולרוץ על ההליכון זמן רב. בנוסף, בסיום האימון חשוב לאכול חלבונים, בכדי שהשרירים יתנפחו ואתם תוכלו להתגאות בגוף הבריא שפיתחתם. המשק ממליץ על חלבונים אורגניים מין הצומח כגון שעועית ירוקה, ברוקולי, נבטי סויה, סויה ועוד.