zinger-logo.png

מאכלים צמחוניים

מאכלים צמחוניים

 
 
 
אחד הדברים הטובים שניתן להגיד על העולם שלנו, הוא שהעניק לנו טבע מדהים, שמברך אותנו בכל פעם בחוויה אותנטית של טעמים נפלאים, אך לעיתים אנחנו במו ידנו הורסים את הטעם האמיתי, רק בכדי ליצור תבואה גדולה בזמן קצר וללכת נגד הטבע. משק זינגר העובד ללא חומרי הדברה וריסוס, אלא בשיטה אורגנית, מזמין את כולכם ליהנות מהטבע האמיתי, בלי להרוס אותו. במידה ואתם טבעונים או צמחונים או שוחרי בריאות, זה המקום בשבילכם, משק אורגני המאפשר לכם ליצור מאכלים צמחוניים עם טעם של עוד.

צמחים לא מעובדים

לא פעם אנחנו נתקלים בשאלה האם מאכלים צמחוניים מספיקים לגוף שלנו, האם הם מעניקים לנו את הויטמינים להם אנחנו זקוקים. אין ספק כי כל גוף זקוק לכמות מסוימת של ויטמינים, אך בפירות ובירקות ובכלל בכל המגוון של מאכלים צמחוניים, יש מינרלים, ברזל, אבץ ועוד ויטמינים שנורא חיוניים לגופינו. כל עוד נדאג לשמור על אדמה נקייה מרעלים, נגדל את התבואה באופן טבעי ללא חומרים מזיקים, הויטמינים הללו יישארו בפרי ובירק ויגיעו ישירות אלינו. מאכלים צמחוניים כוללים גם קטניות ודגנים שבכדי לקבל את כל הויטמינים המצויים בהם, אנחנו צריכים לאכול את הקליפה הטבעית שלהם. במידה ואותן קטניות או דגנים יגדלו באופן לא טבעי, על ידי ריסוס והורמונים, הקליפה תאבד את כל הויטמינים וכך לא נוכל לקבל שום אפקט חיוני מאכילה של דגנים וקטניות.

למען עתיד הילדים


אותו שינוי משמעותי במקרר הביתי שלנו, יאפשר לילדים שלנו לגדול בצורה הטבעית ביותר. אכילה מוגברת של מאכלים צמחוניים תאפשר לילדים להיות הרבה יותר נינוחים, מרוכזים ובעלי הקשבה. הימנעות מחומרים מזיקים תעשה לכולנו רק טוב, ללא רעל והורמונים שבדרך פלא גם הורסים לנו את הבריאות. הגיע הזמן לשינוי אמיתי בחיים ולא רק במקרר האישי, הזמן לעלות את המודעות ולהסביר לאנשים כי עם השנים כבר לא יהיו להם פירות וירקות לאכול, במידה והם ימשיכו להרשות לאותם חקלאים להרעיל את האדמה שלנו. משק זינגר מעניק לנו תבואה בריאה כבר למעלה מ-15 שנים וממשיך לתרום לאיכות סביבה ירוקה, בריאה ובעלת עתיד.