zinger-logo.png

גוג׳י ברי ופוריות

גרגיריו של תותי גוג׳י ברי נחשבים לאחד מהמזונות הכי בריאים, מזינים ומועילים לגוף שהטבע יצר. הם מלאים בחלבון, מכילים 19 חומצות אמינו מתוכן את כל 8 החומצות החיוניות לנו, אותן הגוף אינו מייצר בעצמו. בנוסף התות מכיל כמות עצומה של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון ביניהם ויטמין C, ויטמין E, סידן, מגנזיום, ברזל ועוד רבים. המזון אשר הפך לתופעת טבע של ממש בקרב חוקרים ותזונאים נגלה כמעקב התפתחות של תאים סרטניים ומונע סוכרת. בנוסף לכל אלו, גוג׳י ברי מעלה את הפוריות ומשפר את התפקוד המיני.

 

גוג׳י ברי ותפקוד מיני

 

במזרח משתמשים בתות הפלא לשיפור חיזוק התפקוד המיני בהקשר של ירידה בחיי המין הפוריים בעקבות ההתקדמות בגיל. גוג׳י ברי משפר את חוזק הזקפה אצל הגבר, הסבולת והעמידות ואף מעלה את המצב הרוח ומשחרר מהגוף מתחים אצל שני המינים – גורם חשוב למיניות מוצלחת. תותי גוג׳י מעלים את רמת ייצורו של ההורמון המיני (טסטוסטרון) ובכך מסייעים לפעילות מינית פורייה ובריאה.

 

רכיבים  המשפרים את הפוריות ונמצאים בגוג׳י ברי

 

*אבץ- חוסר באבץ מתקשר ישירות עם רמות נמוכות של טסטוסטרון אצל המין הגברי. מחקרים מוכיחים כי הוספת אבץ משפרת ספירת הזרע ומסייעת לשיפור הפוריות. אבץ מצוי ברמה גבוהה בתות הפופולארי ועל כן גוג׳י ברי משפרים את הפוריות.

 

*ויטמין E- ויטמין זה מכונה בשמו השני בתור ״ויטמין שמביא לידה״. מטרתו היא לאזן את הגוף מבחינה הורמונאלית ולהעביר חמצן לאיברי הרבייה של שני המינים. כמו כן ויטמין E מחדש את התאים בצוואר הרחם. ויטמין E הוא חלק ממרכיביו של תותי גוג׳י ברי ולכן הם מסייעים לשיפור הפוריות.

 

*שילוב של ויטמין C עם ויטמין B – שני הוויטמינים האלה נמצאים בריכוז גבוה בתותי הגוג׳י ברי. שילוב שלהם מרגיע את מערכת העצבים אצל האישה. גורם חשוב המשפיע על כניסה להיריון הוא רגיעה ושלוה. לחץ ומתחים פוגעים במערכת ההורמונאלית. היותם של הגרגרים האדומים, מורידים את רמת הלחץ ומכילים תשלובת של שני ויטמינים אלה משמעותה העלאת הסיכויים של נשים להיכנס להיריון ועל כן גוג׳י ברי תורמים לפוריות.

 

*ארגינין- חומצות אמינו הן חלק מההרכב התזונתי של תותי גוג׳י ברי. חומצה זו מעלה את הזקפה אצל גברים, מזרימה את כלי הדם ומשפרת את תפקודם המיני ופוריותו של הגבר.

 

לסיכום, ההרכב התזונתי של תותי גוג׳י ברי מאפשרים להם להעלות את רמת הפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה ולשפר את תפקודם המיני לחיים בריאים, מאושרים ושמחים יותר.